⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Розкрутка магазину біжутерії в топ 3

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 2 оцінки
0 коментарів ,
Розкрутка магазину біжутерії в топ 3

Клієнт

Інтернет-магазин біжутерії. Основний напрям роботи — продаж біжутерії бренду Xuping.

Наша задача

Зростання позицій та цільового трафіку. Мета — виведення сайту до топ 5 по запитах категорії Xuping.

Вихідні дані

  • Регіон: Україна, Київ
  • Пріоритетна пошукова система: Гугл
  • Платформа інтернет-магазину: Prom.ua
  • Початок робіт: червень 2020

Аналіз ніші та конкурентів

Наші оптимізатори провели аналіз ніші і конкурентів, зазначивши, що за пріоритетним для клієнта брендом Xuping у видачі ранжуються домени з входженням назви бренду в домен, такі як: xuping.com.ua, xuping.biz.ua, xuping-moda.com та інші.

Ми побоювалися, що зрушити з видачі такі домени буде складно, оскільки в їх імені вже міститься основний ключ й вони сфокусовані на цьому брені. Крім того, конкуренти мали велику кількість посилань, тому однією з наших завдань було поліпшення якості маси посилань та регулярне її нарощування.

Обмеження на проєкті

Сайт розміщено на платформі Prom.ua, основний недолік якої — закритий код і обмежений функціонал, де відсутні можливості:

  • вносити технічні правки;
  • змінювати структуру;
  • додавати додаткові блоки та фішки;
  • впроваджувати розмітку;
  • вносити будь-які правки в код.

Процес роботи

Внутрішня оптимізація

Семантичне ядро та контент-план

Через обмежені можливості з внесення технічних правок, наші фахівці робили основний упор на оптимізації текстів і мета-тегів.

1) В першу чергу, з метою оптимізації контенту ми зібрали семантичне ядро для пріоритетного бренду Xuping. Згрупували його, визначивши найбільш підходящі сторінки або запропонували створити нові.

2) Для кожної групи оптимізатори підготували детальне ТЗ з написання текстів із врахуванням:

  • проведеного аналізу конкурентів з видачі;
  • визначення максимально повної структури кожної сторінки;
  • розкриття всіх важливих питань для кожної групи;
  • визначення оптимального обсягу контенту;
  • підготовки рекомендацій з технічними вимогами до текстів.

На основі підготовленого ТЗ, наші копірайтери написали оптимізовані тексти, які в подальшому опублікували на сайті.

3) Для кожної сторінки ми прописали ручні мета-теги, title й description з включенням необхідних ключових слів, а для підвищення CTR додали емоджі:

Результати оптимізації текстів та мета-тегів:

У кінці серпня 2020 року ми опублікували тексти та ручні мета-теги, а вже за місяць (у кінці вересня 2020) отримали перші результати:

Розширення структури для залучення цільового трафіку

Оскільки комерційною метою просування є продаж біжутерії бренду Xuping, ми аналізували можливості залучення цільового трафіку з урахуванням поставленої мети.

При розширенні опрацювали такі напрямки:

1) Біжутерія Xuping — це вироби з медичного золота, тому для залучення трафіку і збільшення продажів ми створили та оптимізували сторінки під напрям «Медичне золото». І результат не змусив себе чекати.

Позиції по групі «Медичне золото»:

Позиції по групі «Медичне золото, сережки”

Варто відзначити, що цей напрям має високу частотність (наприклад, основний ключ —  «медичне золото» — 8100), тому просування за такими запитами допомогло збільшити цільовий трафік на сайт. Наразі ми продовжуємо роботи з просування груп у топ 3.

2) Оскільки продажі орієнтовані на всю Україну, наші фахівці провели аналіз й вирішили створити окремі сторінки для різних міст країни. Наприклад, ми створили сторінку під групу «Медичне золото Запоріжжя», і на основі зібраного СЯ підготували оптимізовані тексти та мета-теги.

І вже за тиждень проєкт вийшов у топ 10, а за кілька місяців — у топ 1:

Оптимізація україномовної версії

Від початку на сайті була реалізована версія українською, але її контент і мета-теги не були оптимізовані, оскільки їх генерували за допомогою автоперекладів, тож у перекладі мали місце помилки, а деякі частини текстів не були переведені взагалі.

Наші оптимізатори провели роботу з оптимізації україномовної версії, що теж допомогло збільшити цільовий трафік:

  • зібрали СЯ; 
  • якісно переклали тексти і вписали у них необхідні ключові слова;
  • оптимізували мета-теги. 

Зовнішня оптимізація

Нарощування маси посилань 

На початку просування маса посилань проєкту була дуже низькою та неякісною:

  • всього 66 доменів-донорів;
  • з яких dofollow — лише 12;
  • 40 було відхилено в disavow через низьку якість донорів.

Наша команда сфокусувалася на активному наповненні сайту масою посилань:

Ми продовжуємо регулярно нарощувати кількість посилань, переглядаючи та контролюючі профіль щодо появи неякісних, спамних, підозрілих посилань і, за необхідності, відхиляючи їх.

Репутація сайту на зовнішніх ресурсах

Як відомо, Гугл і асесори оцінюють не лише внутрішню оптимізацію, але й репутацію компанії на зовнішніх джерелах. На жаль, на старті проєкту про компанію не було відгуків на зовнішніх ресурсах. Тому ми зареєстрували і створили картки компанії на популярних сайтах з відгуками, за допомогою яких тепер можна формувати зовнішню репутацію компанії.

Результати, яких ми досягли

Основна мета нашої роботи — виведення у топ запитів щодо бренду Xuping. Нижче —  кілька прикладів поточних позицій з пріоритетних груп.

Позиції по групі «Xuping»:

Позиції по групі «Xuping кільця»:

Позиції по групі «Xuping браслети»:

Позиції по групі «Медичне золото Одеса»:

За рік нашого просування зросла кількість показів і кліків:

  • показів — з 235 тис. до 1,42 млн.;
  • кліки — з 13,4 тис. до 57,2 тис.

Трафік стабільно зростає:

Висновки 

Незважаючи на різні обмеження з боку домену, зокрема відсутність можливості впроваджувати технічні правки, грамотно і якісно опрацьований контент і нарощування трастової маси посилань дають хороші результати.

* (Варто відзначити, що на платформі Prom.ua все ж можлива мінімальна оптимізація і відсутні критичні помилки).

Плани на майбутнє

У планах нашої команди — перенести сайт на нову CMS для розширення можливостей оптимізації, оскільки неможливість впроваджувати технічні правки обмежує потенціал проєкту та його подальший розвиток.

Учасники проєкту:

  • Менеджер проєкту: Анастасія Максюк
  • Оптимізатор: Маргарита Мусієнко 
  • Лінкер: Євген Федченко
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!