Клієнт
Інтернет-магазин біжутерії. Основний напрям роботи — продаж біжутерії бренду Xuping.
Наша задача
Зростання позицій та цільового трафіку. Мета — виведення сайту до топ 5 по запитах категорії Xuping.
Вихідні дані
- Регіон: Україна, Київ
- Пріоритетна пошукова система: Гугл
- Платформа інтернет-магазину: Prom.ua
- Початок робіт: червень 2020
Аналіз ніші та конкурентів
Наші оптимізатори провели аналіз ніші і конкурентів, зазначивши, що за пріоритетним для клієнта брендом Xuping у видачі ранжуються домени з входженням назви бренду в домен, такі як: xuping.com.ua, xuping.biz.ua, xuping-moda.com та інші.
Ми побоювалися, що зрушити з видачі такі домени буде складно, оскільки в їх імені вже міститься основний ключ й вони сфокусовані на цьому брені. Крім того, конкуренти мали велику кількість посилань, тому однією з наших завдань було поліпшення якості маси посилань та регулярне її нарощування.
Обмеження на проєкті
Сайт розміщено на платформі Prom.ua, основний недолік якої — закритий код і обмежений функціонал, де відсутні можливості:
- вносити технічні правки;
- змінювати структуру;
- додавати додаткові блоки та фішки;
- впроваджувати розмітку;
- вносити будь-які правки в код.
Процес роботи
Внутрішня оптимізація
Семантичне ядро та контент-план
Через обмежені можливості з внесення технічних правок, наші фахівці робили основний упор на оптимізації текстів і мета-тегів.
1) В першу чергу, з метою оптимізації контенту ми зібрали семантичне ядро для пріоритетного бренду Xuping. Згрупували його, визначивши найбільш підходящі сторінки або запропонували створити нові.
2) Для кожної групи оптимізатори підготували детальне ТЗ з написання текстів із врахуванням:
- проведеного аналізу конкурентів з видачі;
- визначення максимально повної структури кожної сторінки;
- розкриття всіх важливих питань для кожної групи;
- визначення оптимального обсягу контенту;
- підготовки рекомендацій з технічними вимогами до текстів.
На основі підготовленого ТЗ, наші копірайтери написали оптимізовані тексти, які в подальшому опублікували на сайті.
3) Для кожної сторінки ми прописали ручні мета-теги, title й description з включенням необхідних ключових слів, а для підвищення CTR додали емоджі:
Результати оптимізації текстів та мета-тегів:
У кінці серпня 2020 року ми опублікували тексти та ручні мета-теги, а вже за місяць (у кінці вересня 2020) отримали перші результати:
Розширення структури для залучення цільового трафіку
Оскільки комерційною метою просування є продаж біжутерії бренду Xuping, ми аналізували можливості залучення цільового трафіку з урахуванням поставленої мети.
При розширенні опрацювали такі напрямки:
1) Біжутерія Xuping — це вироби з медичного золота, тому для залучення трафіку і збільшення продажів ми створили та оптимізували сторінки під напрям «Медичне золото». І результат не змусив себе чекати.
Позиції по групі «Медичне золото»:
Позиції по групі «Медичне золото, сережки”
Варто відзначити, що цей напрям має високу частотність (наприклад, основний ключ — «медичне золото» — 8100), тому просування за такими запитами допомогло збільшити цільовий трафік на сайт. Наразі ми продовжуємо роботи з просування груп у топ 3.
2) Оскільки продажі орієнтовані на всю Україну, наші фахівці провели аналіз й вирішили створити окремі сторінки для різних міст країни. Наприклад, ми створили сторінку під групу «Медичне золото Запоріжжя», і на основі зібраного СЯ підготували оптимізовані тексти та мета-теги.
І вже за тиждень проєкт вийшов у топ 10, а за кілька місяців — у топ 1:
Оптимізація україномовної версії
Від початку на сайті була реалізована версія українською, але її контент і мета-теги не були оптимізовані, оскільки їх генерували за допомогою автоперекладів, тож у перекладі мали місце помилки, а деякі частини текстів не були переведені взагалі.
Наші оптимізатори провели роботу з оптимізації україномовної версії, що теж допомогло збільшити цільовий трафік:
- зібрали СЯ;
- якісно переклали тексти і вписали у них необхідні ключові слова;
- оптимізували мета-теги.
Зовнішня оптимізація
Нарощування маси посилань
На початку просування маса посилань проєкту була дуже низькою та неякісною:
- всього 66 доменів-донорів;
- з яких dofollow — лише 12;
- 40 було відхилено в disavow через низьку якість донорів.
Наша команда сфокусувалася на активному наповненні сайту масою посилань:
Ми продовжуємо регулярно нарощувати кількість посилань, переглядаючи та контролюючі профіль щодо появи неякісних, спамних, підозрілих посилань і, за необхідності, відхиляючи їх.
Репутація сайту на зовнішніх ресурсах
Як відомо, Гугл і асесори оцінюють не лише внутрішню оптимізацію, але й репутацію компанії на зовнішніх джерелах. На жаль, на старті проєкту про компанію не було відгуків на зовнішніх ресурсах. Тому ми зареєстрували і створили картки компанії на популярних сайтах з відгуками, за допомогою яких тепер можна формувати зовнішню репутацію компанії.
Результати, яких ми досягли
Основна мета нашої роботи — виведення у топ запитів щодо бренду Xuping. Нижче — кілька прикладів поточних позицій з пріоритетних груп.
Позиції по групі «Xuping»:
Позиції по групі «Xuping кільця»:
Позиції по групі «Xuping браслети»:
Позиції по групі «Медичне золото Одеса»:
За рік нашого просування зросла кількість показів і кліків:
- показів — з 235 тис. до 1,42 млн.;
- кліки — з 13,4 тис. до 57,2 тис.
Трафік стабільно зростає:
Висновки
Незважаючи на різні обмеження з боку домену, зокрема відсутність можливості впроваджувати технічні правки, грамотно і якісно опрацьований контент і нарощування трастової маси посилань дають хороші результати.
* (Варто відзначити, що на платформі Prom.ua все ж можлива мінімальна оптимізація і відсутні критичні помилки).
Плани на майбутнє
У планах нашої команди — перенести сайт на нову CMS для розширення можливостей оптимізації, оскільки неможливість впроваджувати технічні правки обмежує потенціал проєкту та його подальший розвиток.
Учасники проєкту:
- Менеджер проєкту: Анастасія Максюк
- Оптимізатор: Маргарита Мусієнко
- Лінкер: Євген Федченко