⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
РусEng

Просування сайту медичної клініки

На відміну від розкручування в інших нішах, просування медичної клініки (центру) має свої особливості. Важливу роль розширення охоплення цільової аудиторії (ЦА) і зростання популярності медичних сайтів відіграє SEO-просування. У зв'язку з обмеженнями на рекламу медичних послуг на сервісах Google Ads. Директ», велике значення набуває органічний трафік із пошуку. У просуванні приватної клініки чи медичного центру ефективну допомогу надасть компанія Aweb.

Особливості просування сайту клініки

Розкрутка сайту медичного центру має такі особливості:

3108
успішних проектів за 16 років
count

Для просування клініки в Інтернеті характерне поступове нарощування трафіку, тому, якщо ви хочете швидше досягти бажаного результату, не затягуйте зі зверненням до фахівців!

Спецпропозиції для клієнтів

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Знижка 20% на 1-й місяць робіт з SEO

Знижка 20% на 1-й місяць робіт з SEO

Безкоштовний експрес аудит з пошукового просування, контекстної реклами

Безкоштовний експрес аудит з пошукового просування, контекстної реклами

+2000 грн на кліки у Google Ads

+2000 грн на кліки у Google Ads

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб
  • Просуваємо з розділеним бюджетом.
  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Розміщуємо якісні вічні посилання.
  • Оптимізуємо весь веб-сайт, а не окремі сторінки.
  • Істотно збільшуємо цільовий трафік.
  • Виділяємо на проект робочу групу із 5 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише у злагодженій команді вузькопрофільних спеціалістів. Тому над вашим проектом буде працювати не менше 5 співробітників, що спрацювалися:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту

Оптимізатор

Працює над збільшенням пошукового трафіку. Несе відповідальність за результат

Програміст

Впроваджує всі необхідні зміни на сайті клієнта, які йому в завданнях передає оптимізатор

Копірайтер

Вивчає вашу тематику та пише тексти на необхідні сторінки сайту

Спеціаліст з посилань

Отримує посилання на сайт, що просувається. Використовує біржі, коментарі на сайтах, форумах та блогах

Приклади ефективного просування

Просування сайту медичного центру в топ 3 за ВЧ-запитами

Просування сайту медичного центру в топ 3 за ВЧ-запитами

КЛІЄНТ

ADONIS — багатопрофільний медичний центр

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервіс»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів

Aweb Award
Google Premier Partner Awards

Просування медичних сайтів потребує особливого підходу, який враховує як загальні принципи оптимізації, так і специфічні вимоги до таких сайтів. Основні етапи SEO-просування включають:

  • Аналіз та аудит. Першим кроком ми проведемо комплексний аудит сайту для визначення проблем і можливостей для покращення. Важливо враховувати не лише технічні аспекти, але й вимоги, наприклад, відповідність контенту прийнятим юридичним та етичним нормам.
  • Підбір ключових слів. Вибір ключових слів для просування сайтів медичної тематики потребує особливої ретельності, оскільки необхідно враховувати як загальні запити користувачів, так і високочастотні медичні терміни. Підбір обов’язково включає вивчення поведінки пацієнтів й аналіз конкурентних сайтів.
  • Створення та оптимізація контенту. Контент для просування сайту клініки або медичного центру має бути інформативним, експертним і відповідати запитам ЦА. Важливо враховувати фактори E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness), аби зміцнити довіру користувачів і пошукових систем.
  • Технічна оптимізація. Включає покращення швидкості завантаження сайту, адаптацію під мобільні пристрої, правильну індексацію сторінок і створення зручної навігації. Під час просування медичних сайтів критично важливо, аби ресурс був доступним і простим у використанні.
  • Зовнішня SEO-оптимізація. Розробка якісного профілю посилань, співпраця з авторитетними медичними порталами, а також робота з відгуками пацієнтів. Позитивні відгуки та рекомендації відіграють ключову роль у формуванні довіри.
  • Моніторинг та покращення стратегії. Постійний аналіз ефективності просування, коригування стратегії на основі змін у пошукових алгоритмах і поведінці користувачів.

Внутрішня оптимізація – перша стадія СЕО-просування медичного сайту

Ключову роль у просуванні сайтів медичної тематики відіграє внутрішня оптимізація - комплекс робіт, які проводяться для усунення технічних помилок та покращення ресурсу. Основні її етапи:

  1. SEO-аудит - детальний аналіз сайту з визначенням технічних помилок та розробкою рекомендацій щодо їх усунення;
  2. аналіз сайтів конкурентів з виробленням рішень, здатних підтягнути сайт, що оптимізується, до рівня конкуруючих ресурсів і навіть перевершити їх;
  3. детальна перевірка індексації сайту - чи є в індексі Google технічні, малоінформативні та «сміттєві» сторінки;
  4. складання семантичного ядра (СЯ), кластеризація ключових запитів щодо релевантності;
  5. організація чіткої, яскраво вираженої структури сайту;
  6. копірайтинг - написання унікальних текстів, оптимізованих під ключові запити з СЯ;
  7. оптимізація мета-тегів (title, description) усіх сторінок;
  8. складання картки сайту (sitemap) та додавання на сайт Google Webmaster Tools та Google Analytics.

Зовнішня оптимізація під час просування сайту медицини

Після закінчення робіт, пов'язаних із внутрішньою оптимізацією, можна розпочати просування сайту та послуг медичного центру на зовнішніх майданчиках.

Посилання на сайт мають розміщуватись на якісних інтернет-ресурсах: чим більше якісних майданчиків посилаються на сайт — тим краще пошукові системи його оцінюють при ранжируванні.

Основні етапи зовнішньої оптимізації:

  1. аналіз існуючої посилальної маси та відхилення неякісних посилань, розміщених на ресурсах, що порушують правила Google;
  2. придбання через спеціальні біржі якісних посилань на тематичних сайтах, а також «вічних» посилань, що пройшли ручний відбір;
  3. крауд-маркетинг із залученням природного трафіку із соцмереж, форумів, відгуків, у яких можна розмістити безкоштовне посилання;
  4. реєстрація сайту в картах Google.

Наша компанія є сертифікованим партнером Google. Ми займаємося розкруткою сайтів з 2006 року, пропонуючи якісний та ефективний медичний маркетинг у Києві. Ми забезпечимо просування медичного сайту за вигідною ціною, а також допоможемо в оптимальний термін вивести його у ТОП.

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Отримати консультацію