Переможці в номінації Search Innovation
Google Premier Partner Awards
Google Premier Partner Awards — це щорічний конкурс, який Гугл проводить для своїх преміум-партнерів.
Завдання конкурсу
За підсумками року визначити найкращі агенції та висловити їм подяку за виконану роботу в області діджитал-маркетингу.
Етапи конкурсу
Участь у відборі могли прийняти лише преміум-партнери Гугла.
- Спочатку представники компанії Гугл оцінюють якість налаштування рекламних акаунтів агенції, а також ефективність реклами для її клієнтів.
- У другому раунді незалежна, третя сторона — міжнародна мережа компаній з аудиту Deloitte, — оцінює якість кампаній у Google Ads та інновації агенції в тій області, на нагороду у якій номінується. Номінанти з найвищим балом, за умови, що Deloitte підтвердить їх високий бал, проходять у фінал, церемонія відкриття якого відбувається у центральному офісі Гугла в Дубліні.
- У третьому раунді незалежна суддівська команда з трьох або більше співробітників Гугла рівня Senior або Director і, як мінімум, одного судді з третього боку, обирають 5 переможців.
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
«Бути клієнтом агенції, що має статус преміум-партнера Гугла — це вже неабияка перевага. Преміум-партнери отримують ексклюзивну підтримку від старшого менеджера Гугла, доступ до найбільш повного обсягу статистичних даних, ранні оновлення та доступ до бета-версій продуктів Гугла.
Бути клієнтом «Авеб» — значить, отримувати максимально ефективну рекламну кампанію
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Тому ми завжди в курсі всіх новинок у царині онлайн-реклами.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах щороку.
Приклади ефективних рекламних кампаній
Кейс: Зростання кількості заявок в 3 рази при підвищенні бюджету на 20%
Клієнт
Спортивний комплекс преміум класу «5-й Елемент»
Кейс: Більш 3К лидов з соцмереж для сайтів секційного огорожі і габіонів
Клієнт
Виробник і дистриб’ютор металевої сітки та іншої продукції з дроту
Кейс: Кейс: Зниження вартості конверсії в два рази і збільшення їх числа в 2,2 рази для оптового інтернет-магазину біжутерії
Клієнт
Оптовый интернет-магазин бижутерии
Кейс: від 0 до 25000 чоловік в місяць для сайту клініки лазерної медицини
Клієнт
Клініка лазерної медицини та хірургії