Google Premier Partner Awards — це щорічний конкурс, який Гугл проводить для своїх преміум-партнерів.

Завдання конкурсу

За підсумками року визначити найкращі агенції та висловити їм подяку за виконану роботу в області діджитал-маркетингу.

Етапи конкурсу

Участь у відборі могли прийняти лише преміум-партнери Гугла.

  1. Спочатку представники компанії Гугл оцінюють якість налаштування рекламних акаунтів агенції, а також ефективність реклами для її клієнтів.
  2. У другому раунді незалежна, третя сторона — міжнародна мережа компаній з аудиту Deloitte, — оцінює якість кампаній у Google Ads та інновації агенції в тій області, на нагороду у якій номінується. Номінанти з найвищим балом, за умови, що Deloitte підтвердить їх високий бал, проходять у фінал, церемонія відкриття якого відбувається у центральному офісі Гугла в Дубліні.
  3. У третьому раунді незалежна суддівська команда з трьох або більше співробітників Гугла рівня Senior або Director і, як мінімум, одного судді з третього боку, обирають 5 переможців.