⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

+380 44 538-01-61



Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Форма заявки

Залиште заявку. Наш фахівець вивчить ваше завдання і передзвонить, щоб уточнити деталі.


Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

SEO на етапі розробки нового сайту

Як правило, під час розробки сайту, 90% клієнтів орієнтуються виключно на власне бачення готового продукту, не зважаючи на його подальше просування у Мережі, а тому залучають SEO-фахівців лише після готовності сайту. Це призводить до того, що продукт, у який ви вклали чимало коштів, не відповідає вимогам пошукових систем: доводиться вносити суттєві правки задля підвищення його привабливості для пошукових систем, виправляти огріхи та відкривати йому «шлях у топ» пошукових систем.

Саме тому ми рекомендуємо впроваджувати рекомендації з SEO-оптимізації ще на етапі розробки. Це підвищить конкурентоспроможність сайту в майбутньому за рахунок підвищення його позицій у видачі пошукових систем й допоможе заощадити, оскільки на «нульовому» етапі вартість оптимізації — набагато нижча.

Саме тому команда, яку ви маєте залучати до роботи над сайтом, складатиметься, у середньому, з 4 фахівців:

2856
успішних проектів за 14 років
2856 успешных проекта за 14 лет

7 переваг для оптимізації сайту на етапі розробки:

  1. Створення структури, що враховує подальше пошукове просування. Ігнорування цих вимог призводить до зниження пошукового ранжування ресурсу, внаслідок чого ваш бізнес може втратити значну долю прибутку.
  2. Створення сайту, орієнтованого на Інструкцію для асесорів Гуглу. Як преміум-партнер Гугла, ми краще за інших знаємо, що це призводить до повного «ігнорування» сайту або деяких його сторінок пошуковою системою.
  3. Аналіз конкурентів для створення максимально ефективної стратегії просування сайту. Позиції конкурентів і аналіз їх ніші, налаштування цілей та посадкових сторінок, опрацювання групи запитів і аналіз найбільш популярних товарів або послуг — наші фахівці врахують усі аспекти, аби ваш сайт став джерелом прибутку в максимально короткий термін.
  4. Можливість заощадити на реалізації програмних правок, адже переробляти — набагато дорожче, ніж написати технічне завдання програмістам на етапі розробки.
  5. Можливість технічної оптимізації сайту перед його запуском, що дозволить зекономити найдорожчий ресурс — час, адже приступати до активної стадії просування можна одразу після релізу.
  6. Страхування від накладення фільтра з боку пошукових систем: на стадії розробки застрахуватися від накладення фільтра через критичні помилки набагато простіше та дешевше. До того ж, знову-таки, не доведеться витрачати час на зняття санкцій, тож сайт почне працювати на ваш бізнес максимально швидко.
  7. Організація коректної зміни домену (для проєктів, що вже працюють і розвиваються). Багато власників бізнесу легковажно ставляться до цього пункту, а даремно: неправильний «переїзд» може завдати сайту серйозної шкоди, знищивши напрацювання, у які ви вкладали сили, гроші та людський ресурс. Це ж твердження стосується й невірного вибору домену для «переїзду», оскільки перед його покупкою необхідно вивчити історію та проєкти, що раніше просували на домені. Так, наприклад, якщо на домені розкручували сайти за допомогою «чорних» або «сірих» методів — це може призвести до пессимізації сайту пошуковими системами. Наші оптимізатори допоможуть грамотно оформити «переїзд»: придбати хороший домен і організувати супровід процесу, аби не втратити важливі дані та максимально швидко запустити сайт.

Спецпропозиція для клієнтів

Безкоштовна стратегічна сесія за визначенням напряму розвитку бізнесу

Безкоштовна стратегічна сесія за визначенням напряму розвитку бізнесу

Знижка 20% на 1-й місяць робіт по пошуковому просуванню

Знижка 20% на 1-й місяць робіт по пошуковому просуванню

Безкоштовний експрес аудит по пошуковому просуванню, контекстній рекламі

Безкоштовний експрес аудит по пошуковому просуванню, контекстній рекламі

+2000 грн на кліки в Google Ads

+2000 грн на кліки в Гугл Едвордс

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Розміщуємо якісні вічні посилання.
  • оптимізуємо весь сайт, а не окремі сторінки.
  • Істотно збільшуємо цільовий трафік.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 2 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива тільки в злагодженій команді вузькопрофільних фахівців. Тому над вашим проектом буде працювати не менше 2 спрацьованих співробітників:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом і компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над збільшенням пошукового трафіку. Несе відповідальність за результат

Приклади ефективного просування

Від 0 до 25000 чоловік в місяць для сайту клініки лазерної медицини

Від 0 до 25000 чоловік в місяць для сайту клініки лазерної медицини

Клієнт

Клініка лазерної медицини та хірургії. Розташована в Києві

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Aweb Award
Google Premier Partner Awards

Етапи роботи

I ЕТАП

Збір семантичного ядра:

  • підбір релевантних запитів на сторінки сайту;
  • збір пошукових підказок і схожих запитів;
  • збір даних з сервісів по підбору ключових слів;
  • кластеризація ключових слів за цільовими сторінками.

II ЕТАП

Формування структури сайту:

  • аналіз структури сайтів конкурентів;
  • проведення аналізу попиту, виходячи з зібраного семантичного ядра;
  • складання рекомендацій щодо формування структури сайту;
  • візуалізація структури сайту за допомогою mind map.

III ЕТАП

Надання рекомендацій щодо внутрішньої оптимізації:

  • формування файлу robots.txt;
  • принцип формування людиною зрозумілих URL-адрес;
  • оптимізація сторінок пагінації;
  • надання рекомендацій щодо формування XML-мапи сайту;
  • настройка кодів відповіді сервера;
  • складання тегів (Title, Description, H1) для всіх сторінок сайту;
  • організація правильної структури заголовків на сторінці;
  • оптимізація зображень для пошукових систем;
  • семантична розмітка елементів сайту;
  • використання атрибута hreflang для вказівки мовних версій;
  • надання рекомендацій щодо роботи з Google my Business;
  • використання тегу rel = «canonical»;
  • оптимізація мобільної версії сайту;
  • обмеження індексації сайту;
  • рекомендації щодо прискорення роботи сайту;
  • оптимізація вихідних посилань з сайту;
  • настройка базових редиректів;
  • використання JavaScript та Flash;
  • надання загальних рекомендацій.

IV ЕТАП

  • Складання рекомендацій для написання контенту;
  • надання прикладу технічного завдання для копірайтера.

V ЕТАП

Відповіді на питання щодо наданого звіту про виконані роботи.

VI ЕТАП

Перевірка впроваджених змін

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію