⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Просування в Instagram

Соціальні мережі вважаються ефективним інструментом для популяризації компанії. Причина цього – мільйони постійних користувачів. Тут вони вказують інформацію про себе та власні інтереси, яка надалі використовується при налаштуванні рекламної кампанії.

Щоб залучити потенційних клієнтів багато компаній вважають за краще купити рекламу в Instagram, тобто замовити комплекс послуг, спрямованих на розкручування бренду. Ви можете звернутися до фахівців Авеб — і цільову аудиторію з ймовірністю зацікавить ваш товар або послуга.

Наприклад

Ціна ліда для фітнес-клубу «5-й елемент»

у пошуку Гугла (Google Ads)
600 грн

Інстаграм
184 грн

Ціна заявки для виробника секційних огорож «Сітка Захід»

у пошуку Гугла (Google Ads)
212 грн

Фейсбук
48 грн

Чому Instagram

Ефективність кампанії пояснюється правильним вибором каналу просування. У Instagram:

  • зареєстровано понад 30% всіх користувачів мережі Інтернет;
  • понад 70% - аудиторія 18-29 років, яка цікавиться привабливою рекламою;
  • майже 80% користувачів наслідують очікуваний алгоритм дій — здійснюють переходи на сайт організації з оголошення, беруть участь в опитуваннях, підписуються на новини компанії.

При цьому реклама може подаватися у відео- або фотоформаті. Ви розповідаєте аудиторії про бренд та підвищуєте конверсію на корпоративному чи особистому сайті.

Точно визначити, скільки коштує реклама в Instagram, важко. Але досвід Авеб показав, що за правильного підходу до розробки проекту ціна ліда може бути знижена вдвічі в порівнянні з КММ Google.

Як ми оптимізуємо вартість ліда

Мета реклами на отримання ліда – це підвищення інтересу користувачів до продукції/послуг та, як наслідок, зниження вартості результату. Проте, щоб реалізувати цей принцип, необхідно мати досвід та вміти здійснювати індивідуальний підхід до кампанії. Ось чого ми добилися:

  • після роботи з брендом «5 елемент» кількість заявок збільшилася втричі;
  • на сайт фірми «Сітка Захід» за 3 місяці відбулося понад 3000 унікальних переходів.

Ефективність кампаній пояснюється застосуванням нестандартних банерів та акцентом на зацікавленій аудиторії.

Скільки коштує реклама в Інстаграм

Ціна реклами в Інстаграм розраховується за наступними параметрами:

  • кількість переходів;
  • кількість показів;
  • показники конверсії.

Якщо говорити про вартість залучення нових клієнтів:

  • Трафік на обслуговування компанії - від 0,03 $ за 1 перехід.
  • Конверсія - 0,5-4 $.

Щоб підвищити популярність марки та довіру до неї, ми пропонуємо такі послуги:

  • Підписка на спільноту – від 0,07$ за передплатника.
  • Показ фото або відео - від 1,5$ за 1000 показів.
  • Вихідний бюджет реклами - від 5$ на день.

Роботи по рекламі в Instagram

Розробка реклами в соціальній мережі — це поетапний процес, який включає такі заходи:

  • Дослідження проекту. Фахівці повинні визначити цільову аудиторію за показниками: вік, інтереси, вказані в особистому профілі, та інші особливості.
  • Робота із спільнотою. Оптимізується вже існуюча група чи створюється нова.
  • Вибір місця розміщення (плейсмент) реклами: стрічка новин, історії.
  • Встановлення мети рекламної кампанії: впізнаваність бренду, залучення, трафік, ліди, перегляди відео тощо.
  • Підготовка кошторису. Документ включає докладну вартість реклами в Instagram з розкладом часу показів.
  • Облік даних користувача: сімейний стан, місце роботи та посада, поведінка, інтереси.
  • Розробка банерів.
  • Аналітика реалізації проекту проводиться щодня. З отриманих даних оцінюється загальна результативність кампанії, здійснюється додаткова оптимізація.
  • Масштабування рекламної кампанії: запуск нових спільнот, залучення суміжної аудиторії.

Як SMM може підвищити ефективність реклами

Щоб таргетована реклама в Інстаграм була високоефективною, наші фахівці активно застосовують SMM-інструменти. Це включає розробку унікального стилю групи в соцмережі, оформлення шаблонів для публікації різної інформації відповідно до корпоративного стилю клієнта. Крім цього:

  • Складається контент-план, пропонуються теми та зміст постів.
  • Підготовляються теми рубрик, які можуть бути цікавими користувачам, визначається прийнятний час публікації.
  • Проводяться роботи з чищення/виключення спаму.
  • Вигадують ідеї, які здатні згенерувати активність серед передплатників: акції, опитування, конкурси.

Хто працює над рекламною кампанією

Спеціалістами нашого агентства пропонується реклама Instagram у Києві, а також інших містах України. Ефективність наших проектів обумовлюється вузькою спеціалізацією співробітників, де кожен виконує свою роботу.

Менеджер

Працює з клієнтом безпосередньо, реагує з його побажання, здійснює контроль над ходом виконання завдань.

Технічний директор

Бере на себе роботу з метриками, реалізує глобальні технічні завдання.

Менеджер з оплачуваного трафіку

Контролює хід проведення кампанії, якщо необхідно оперативно змінює налаштування.

Дизайнер

Працює над зовнішнім виглядом проекту, створює унікальні креативи, щоб бренд став незабутнім.

Вигоди реклами в Інстаграмі

Таргетована реклама в Інстаграм дозволяє виявити не лише зацікавлених, а й платоспроможних користувачів. Якщо потенційні клієнти готові до купівлі товару/послуги та реклама виявилася для них корисною, її вартість стає нижчою. Це можливо завдяки розумним параметрам кампаній. Саме так фахівці Авеб змогли залучити клієнтів до багатьох організацій, які співпрацюють з нами, зменшуючи вартість лідів та скорочуючи інші витрати.

Зверніться до нас за першою консультацією по телефону або оформіть онлайн-заявку і наш менеджер проектів сам зателефонує вам.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!