Просування в Instagram
Соціальні мережі вважаються ефективним інструментом для популяризації компанії. Причина цього – мільйони постійних користувачів. Тут вони вказують інформацію про себе та власні інтереси, яка надалі використовується при налаштуванні рекламної кампанії.
Щоб залучити потенційних клієнтів багато компаній вважають за краще купити рекламу в Instagram, тобто замовити комплекс послуг, спрямованих на розкручування бренду. Ви можете звернутися до фахівців Авеб — і цільову аудиторію з ймовірністю зацікавить ваш товар або послуга.
Наприклад
Ціна ліда для фітнес-клубу
у пошуку Гугла (Google Ads)
600 грн
Інстаграм
184 грн
Ціна заявки для виробника секційних огорож «Сітка Захід»
у пошуку Гугла (Google Ads)
212 грн
Фейсбук
48 грн
Чому Instagram
Ефективність кампанії пояснюється правильним вибором каналу просування. У Instagram:
- зареєстровано понад 30% всіх користувачів мережі Інтернет;
- понад 70% - аудиторія 18-29 років, яка цікавиться привабливою рекламою;
- майже 80% користувачів наслідують очікуваний алгоритм дій — здійснюють переходи на сайт організації з оголошення, беруть участь в опитуваннях, підписуються на новини компанії.
При цьому реклама може подаватися у відео- або фотоформаті. Ви розповідаєте аудиторії про бренд та підвищуєте конверсію на корпоративному чи особистому сайті.
Точно визначити, скільки коштує реклама в Instagram, важко. Але досвід Авеб показав, що за правильного підходу до розробки проекту ціна ліда може бути знижена вдвічі в порівнянні з КММ Google.
Як ми оптимізуємо вартість ліда
Мета реклами на отримання ліда – це підвищення інтересу користувачів до продукції/послуг та, як наслідок, зниження вартості результату. Проте, щоб реалізувати цей принцип, необхідно мати досвід та вміти здійснювати індивідуальний підхід до кампанії. Ось чого ми добилися:
- після роботи з брендом «5 елемент» кількість заявок збільшилася втричі;
- на сайт фірми «Сітка Захід» за 3 місяці відбулося понад 3000 унікальних переходів.
Ефективність кампаній пояснюється застосуванням нестандартних банерів та акцентом на зацікавленій аудиторії.
Скільки коштує реклама в Інстаграм
Ціна реклами в Інстаграм розраховується за наступними параметрами:
- кількість переходів;
- кількість показів;
- показники конверсії.
Якщо говорити про вартість залучення нових клієнтів:
- Трафік на обслуговування компанії - від 0,03 $ за 1 перехід.
- Конверсія - 0,5-4 $.
Щоб підвищити популярність марки та довіру до неї, ми пропонуємо такі послуги:
- Підписка на спільноту – від 0,07$ за передплатника.
- Показ фото або відео - від 1,5$ за 1000 показів.
- Вихідний бюджет реклами - від 5$ на день.
Роботи по рекламі в Instagram
Розробка реклами в соціальній мережі — це поетапний процес, який включає такі заходи:
- Дослідження проекту. Фахівці повинні визначити цільову аудиторію за показниками: вік, інтереси, вказані в особистому профілі, та інші особливості.
- Робота із спільнотою. Оптимізується вже існуюча група чи створюється нова.
- Вибір місця розміщення (плейсмент) реклами: стрічка новин, історії.
- Встановлення мети рекламної кампанії: впізнаваність бренду, залучення, трафік, ліди, перегляди відео тощо.
- Підготовка кошторису. Документ включає докладну вартість реклами в Instagram з розкладом часу показів.
- Облік даних користувача: сімейний стан, місце роботи та посада, поведінка, інтереси.
- Розробка банерів.
- Аналітика реалізації проекту проводиться щодня. З отриманих даних оцінюється загальна результативність кампанії, здійснюється додаткова оптимізація.
- Масштабування рекламної кампанії: запуск нових спільнот, залучення суміжної аудиторії.
Як SMM може підвищити ефективність реклами
Щоб таргетована реклама в Інстаграм була високоефективною, наші фахівці активно застосовують SMM-інструменти. Це включає розробку унікального стилю групи в соцмережі, оформлення шаблонів для публікації різної інформації відповідно до корпоративного стилю клієнта. Крім цього:
- Складається контент-план, пропонуються теми та зміст постів.
- Підготовляються теми рубрик, які можуть бути цікавими користувачам, визначається прийнятний час публікації.
- Проводяться роботи з чищення/виключення спаму.
- Вигадують ідеї, які здатні згенерувати активність серед передплатників: акції, опитування, конкурси.
Хто працює над рекламною кампанією

Найкращі фахівці
Співробітники Авеб пройшли курс навчання правилам Facebook Blueprint та кваліфікуються як професіонали в галузі маркетингу у Фейсбуці та Інстаграмі.
Спеціалістами нашого агентства пропонується реклама Instagram у Києві, а також інших містах України. Ефективність наших проектів обумовлюється вузькою спеціалізацією співробітників, де кожен виконує свою роботу.

Менеджер
Працює з клієнтом безпосередньо, реагує з його побажання, здійснює контроль над ходом виконання завдань.

Технічний директор
Бере на себе роботу з метриками, реалізує глобальні технічні завдання.

Менеджер з оплачуваного трафіку
Контролює хід проведення кампанії, якщо необхідно оперативно змінює налаштування.

Дизайнер
Працює над зовнішнім виглядом проекту, створює унікальні креативи, щоб бренд став незабутнім.
Вигоди реклами в Інстаграмі
Таргетована реклама в Інстаграм дозволяє виявити не лише зацікавлених, а й платоспроможних користувачів. Якщо потенційні клієнти готові до купівлі товару/послуги та реклама виявилася для них корисною, її вартість стає нижчою. Це можливо завдяки розумним параметрам кампаній. Саме так фахівці Авеб змогли залучити клієнтів до багатьох організацій, які співпрацюють з нами, зменшуючи вартість лідів та скорочуючи інші витрати.
Зверніться до нас за першою консультацією по телефону або оформіть онлайн-заявку і наш менеджер проектів сам зателефонує вам.