⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Реклама у Facebook

Щоб підвищити впізнаваність бренду, рівень довіри до нього та збільшити продажі, компанії активно використовують соціальні мережі. Користувачі регулярно викладають інформацію про особисте життя, що можна використовувати для тонко налаштованої рекламної кампанії.

Питання про те, скільки коштує реклама у Facebook, особливо актуальне, адже сервіс займає лідируючі позиції серед соцмереж в Україні та в усьому світі.

При налаштуванні рекламних кампаній наші фахівці шукають потенційних клієнтів, яких з високою ймовірністю зацікавить об'єкт, що рекламується, — товар або послуга.

Наприклад

Ціна ліда для фітнес-клубу «5-й елемент»

у пошуку Гугла (Google Ads)
600 грн

Інстаграм
184 грн

Ціна заявки для виробника секційних огорож «Сітка Захід»

у пошуку Гугла (Google Ads)
212 грн

Фейсбук
48 грн

Ціна реклами на Facebook

Кампанія організована таким чином, що чим активніше проявляється інтерес потенційного клієнта до ваших продуктів, тим нижча вартість реклами на Фейсбук .

Однак для підбору відповідної аудиторії необхідно виявити креативність і мати високий рівень професіоналізму — що й забезпечує наша компанія. Наприклад, за останні 3 місяці ми залучили понад 3000 клієнтів для фірми «Сітка Захід», яка виробляє та продає огородження секційного типу. У роботі було використано нестандартні банери, правильно підібрано аудиторію.

Вартість

Ціна готової рекламної кампанії розраховується виходячи з кількості переходів, показів і конверсії.

Залучення нових користувачів:

Трафік на сервіс клієнта – за перехід мінімум 0,03$.

Лід - до 4$, залежить від ніші.

Підвищення популярності та створення позитивної репутації марки:

Передплатник - мінімум 0,07 $.

Показ матеріалу - від 1,5 $ за 1000 показів.

Початкова вартість реклами - 5 $ за день.

Як ми налаштовуємо та запускаємо кампанії у Фейсбуці

Таргетингова реклама у Facebook включає великий спектр різних заходів, що проводяться нашими фахівцями:

  • В першу чергу ми вивчаємо проект. Визначається цільова аудиторія: вік, працевлаштування, інтереси, сімейний статус та інші особливості потенційних клієнтів.
  • Створення спільноти компанії та робота над її оптимізацією.
  • Визначення плейсменту: у месенджері, стрічці новин, історіях, бічному стовпці.
  • Як відбуватиметься взаємодія: реклама у спільноті, виконання бажаних дій (реєстрація, скачування, подання заявки), переходи на сайт.
  • Загальна ціна реклами у Фейсбук - підготовка докладного кошторису за день та розклад показів.
  • Свій таргетинг для кожної групи оголошень.
  • Розробка креативів.
  • Налаштування цілей та сповіщень для користувача Фейсбук-аналітики.
  • Щодня проводиться моніторинг рекламної кампанії, за потреби здійснюється додаткова оптимізація.
  • Робота над масштабування рекламних кампаній: охоплення схожої аудиторії, розширення груп оголошень, збільшення ставок.

Використання SMM для посилення реклами у Фейсбуці

Наші фахівці розробляють унікальний стиль оформлення спільноти у Facebook, шаблон постів відповідно до корпоративного стилю клієнта:

  • Підготовляється контент-план, теми для постів.
  • Визначаються рубрики, цікаві потенційним клієнтам, а також час доби, оптимальний для публікації.
  • Пишуться та розміщуються пости.
  • Відбувається робота з чищенням спільноти від спаму.
  • Складаються активності для передплатників: конкурси, опитування, акції. Це дозволяє залучити аудиторію та підвищити шанси залучення клієнтів.

Як працює наша команда

Щоб таргетована реклама Facebook приносила результати, необхідно налагодити роботу вузькопрофільних фахівців. Злагоджено взаємодіючи, вони зможуть визначити цілі та завдання, грамотно реалізувавши їх у життя. Тому з вашою компанією працюватимуть щонайменше 4 співробітники Авеб:

Менеджер проекту

Тримає постійний зв'язок з клієнтом, вислуховує його побажання, приймає завдання, контролює виконання замовлення в строки.

Технічний директор

Вирішує глобальні завдання, працює із метриками.

Фахівець із оплачуваного трафіку

Контролює хід реалізації кампанії та, за необхідності, оперативно змінює налаштування.

Дизайнер

Створює рекламні зображення для спільноти.

Особливості реклами у Facebook

Соціальні мережі виступають як ефективний канал просування, простий для виявлення аудиторії, готової скористатися конкретними послугами або придбати певний товар. Фейсбук — інструмент, який дозволить за доступну ціну знайти клієнтів При цьому чим корисніша реклама для клієнта, тим нижча її вартість — розумне налаштування спрямоване на оптимізацію бюджету та впізнаваність бренду.

Купити рекламу на Facebook - це просунути бізнес у середовище, де знаходяться мільйони користувачів з усього світу. Статистика показує, що кожен п'ятий мещканець є зареєстрованим у цій соціальній мережі, понад 52% користувачів здійснили покупку в компанії, що рекламується, після перегляду реклами на Фейсбук.

На доказ ефективності «соціального» підходу до розкручування — наші кейси:

  1. Високоефективна реклама на Фейсбук, яку сплатив виробник огорож, обійшлася клієнту в 4 рази нижче порівняно з контекстом.
  2. Компанія, яка організовує навчання на території Польщі, зафіксувала у 5 разів більше залучених клієнтів, ніж планувала.

Щоб дізнатися про бюджет вашого проекту, зверніться до наших менеджерів по телефону або оформіть онлайн-заявку, вказавши контактні дані представника організації та цілі майбутньої рекламної кампанії.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!