Просування сайту аптеки
В Інтернеті фармацевтичний бізнес представлений двома організаційними формами — аптеками, які мають точки оффлайн-продажів, які бажають розширити клієнтську базу за рахунок онлайн-торгівлі та інтернет-аптеками. У будь-якому з цих варіантів, просування аптеки — складніший процес, ніж розкручування торгових брендів та мереж немедичного призначення.
Особливості просування сайту інтернет та офлайн аптеки
Фармацевтичний ринок - один із найбільш швидко зростаючих і насичених споживчих ринків, з високою конкуренцією. До особливостей просування в Інтернеті сайту аптеки можна віднести:
3108
успішних проектів за 16 років
- комплексний підхід з використанням різних методів внутрішньої та зовнішньої оптимізації;
- наявність обмежень на контекстну рекламу в «Яндекс.Директ» та Google Ads: у зв'язку із забороною рекламувати інтернет-аптеки, лікарські засоби, що відпускаються за рецептом, а в деяких випадках і безрецептурні препарати, провідна роль у розкручуванні сайту відводиться сео-просуванню;
- складність у створенні унікальних текстів;
- обов'язкова перевірка якості контенту та сайту на відповідність вимогам Інструкції для асесорів.
Відповідність ресурсу Керівництву для асесорів надзвичайно важлива для просування аптеки, оскільки це один з важливих факторів ранжування сайтів медичної тематики.