⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Підвищення показів конверсії

Список типових запитань від власника сайту, який вирішив самостійно розібратися у вебаналітиці:

  • Чому трафіку достатньо, а продажів — замало?
  • Чому мої відвідувачі не стають покупцями?
  • Чому на етапі оформлення замовлення я втрачаю 32% користувачів?
  • Як знайти «вузьке місце» у моїй воронці продажів?
  • Показник відмов 68% — це погано?

Підвищити показник конверсії важливіше
за збільшення трафіку

Підвищуючи показник конверсії цільових сторінок, ви економите кошти. За бюджетування реклами того ж рівня, ви зможете отримати більше продажів. Тому втрачається сенс збільшувати рекламний бюджет, видатки на пошукове просування або контекстну рекламу, допоки ви не навчитеся конвертувати відвідувачів в покупців.

Наприклад, збільшивши показник конверсії з 1% до 1,5%, кількість звернень цільових відвідувачів зросте на 50%. При цьому ви не будете витрачати додатково ані центу рекламного кошторису для залучення відвідувачів.

У багатьох конкурентних тематиках робота з конверсіями — єдиний спосіб збільшити продажі.

Розробка посадкових сторінок

Посадкова сторінка відкривається після кліку на рекламне оголошення. Як правило, така сторінка є логічним продовженням оголошення, тож її створено задля спонукання користувача до цільової дії.

А/Б-тестування

Ви створили посадкову сторінку й запустили рекламну кампанію. Що далі? А далі варто почати тестування різних варіантів виконання й постійно її покращувати.

Бізнес кожного нашого клієнта — унікальний та має власні відмінні риси. Тому ми не продаємо стандартні послуги «з коробки», а для кожного клієнта розробляємо стратегію збільшення його продажів. Але застерігаємо: не треба уявляти собі товстий документ з багатьох сторінок зі словом «Стратегія» у заголовку, який затверджується один раз на рік.

Робота над підвищенням конверсії — процесс постійний

Роботу з підвищення кількості конверсій більшість клієнтів уявляють якось так: магічні кнопки «купити», залізобетонні спонукаючі фрази у описах товарів, хитрі шаблони сторінок і т.п. Та лишень використання будь-якого з цих трюків не призведе до істотних поліпшень.

Збільшення показника конверсії — це важка робота, що вимагає постійних експериментів й аналізу досягнутих результатів. І найголовніше — прийняття рішень щодо необхідності змін на сайті, а після цього — їх впровадження. Саме це кожного дня роблять наші співробітники для клієнтів.

Перший крок

Ви хочете дізнатися, на якому з етапів втрачаєте своїх покупців? Надішліть нам заявку просто зараз, не відкладаючи.

Після ретельного аналізу ми підготуємо пропозицію щодо підвищення показнику конверсії для вашого бізнесу.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!