Просування стоматології
Як показує практика, багато сайтів стоматологічних кабінетів та клінік працюють не на повну потужність, найчастіше через невіру їхніх власників у можливість просування цих інтернет ресурсів. Незважаючи на те, що для розкрутки майданчиків медичної тематики підходять не всі маркетингові інструменти, просування сайту стоматології — цілком реальне завдання, для виконання якого існують ефективні методи. Наша компанія надає допомогу власникам стоматологічного бізнесу у просуванні їхнього сайту.
Особливості просування стоматології
Головні особливості просування інтернет-ресурсу стоматологічної клініки:
3108
успішних проектів за 16 років
- неможливість використання контекстної реклами в (КМС) та (РСЯ), оскільки рекламування медичних послуг у бізнес-системах Гугла заборонено;
- необхідність розміщення на сайті якісного контенту, для чого знадобиться написання експертних інформативних, унікальних текстів;
- обов'язкове проведення аналізу сайту на основі Інструкції для асесорів, щоб оцінити якість ресурсу та контенту.
Кілька разів на рік Google вносить суттєві зміни до алгоритму пошуку, внаслідок чого багато сайтів втрачають свої позиції в ТОПі. Для медичних ресурсів, які не мають можливості користуватися контекстною рекламою, особливо важливо дотримуватись відповідності критеріям якості, викладеним в Інструкції для асессорів.
Маючи досвід просування сайтів з 2006 року, ми враховуємо всі особливості роботи з медичними інтернет ресурсами та пропонуємо ефективні методи їх розкрутки.