⬆️ Победители в номинации Search Innovation

Отправьте заявку
и получите предложение

Отправьте заявку
и получите предложение

Lviv Ecommerce Forum 2013: доповідь Ольги Небувайло

Ольга Небувайло презентувала на форумі тему: «Розробка цільових сторінок і конверсійних маршрутів під час створення інтернет-магазину». Практичні поради від Ольги стануть в нагоді тим, хто хоче забезпечити конверсійний шлях відвідувачів. Не дарма кажуть, що зорієнтуватися на сайті клієнт має за три кліки, інакше він просто піде. Визначення мети та завдань цільової сторінки, структури landing page, тестування лендінгів та типових помилок вкрай потрібне тим, хто розвиває власну справу у сфері електронної комерції. Почніть інтернет-проект правильно — із визначення предметної галузі та цілей майбутнього інтернет-магазину.

Цитата-деталь із доповіді Ольги Небувайло:

«Ціна на цільовій сторінці має бути помітною, але не агресивною. Виняток — ціна, яка і є конкурентною перевагою».