+380 44 538-01-61



Отправьте заявку
Получите предложение

Форма заявки

Оставьте заявку. Наш специалист изучит вашу задачу и перезвонит, чтобы уточнить детали.


Отправьте заявку
Получите предложение

Що треба зробити для швидкого просування в ТОП-10?

Добрий день. Будь-ласка проаналізуйте мій сайт — www.kiu-bek.com.ua і розкажіть, що там ще треба зробити для його просування в топ 10. Ніяких посилань не купляв, а тільки писав статті і теги.

Ярослав

Антон Липский



12 июня 2012

Ярославе, доброго дня.

У вас цікавий сайт. Приємно бачити, що хтось хоче займатися розвитком і освітою інших людей. А то я знаю одну прекрасну викладачку із Західної України, яка звільнилася з університету (впевнений, студенти багато втратили) і пішла займатися маркетингом в соціальних медіа, тому що це фінансово вигідніше.

Втім, гаразд. Мова не про це.

1. Питання — з яким саме запитом ви хочете вийти в ТОП? Якщо, наприклад, взяти назви категорій (з карти сайту), то за запитом «SCADA» ви вже у ТОПі.

2. Бажано написати для всіх сторінок сайту більш докладні метатеги (і для сторінок зі статтями теж). Не обов’язково додавати наприкінці кожного тега «Комп’ютерно — Інтегроване Управління», тому що такий запит майже ніхто не шукає, ось приклади:

Пошуки у Adwords

та

Пошуки у Wordstat

Додайте натомість більш популярні запити з вашої тематики.

3. Ви додавали свій сайт у каталоги DMOZ та Яндекс.Каталог?

У вас корисний ресурс, редактори цих каталогів обов’язково повинні його додати. Це позитивно вплине на просування.

Крім подачі заявки в призначену для цього форму каталогу, у ДМОЗі можна ще знайти пошту редактора конкретного розділу і написати йому також. Це значно прискорює додавання вашого сайту в каталог.

4. Категорії статей можна продублювати посиланнями в футері на головній сторінці.

5. Можна пошукати освітні блоги на IT-тематику (на зразок цього: http://taltek.info/) і обмінятися з ними постовими або написати туди гостьовий пост.

6. Також можна пошукати студентські та спеціалізовані форуми та у відповідних гілках опублікувати якийсь цікавий пост з невеликим анонсом та посиланням на ваш сайт.

7. Ще можна спробувати отримати посилання зі старих сайтів, присвячених комп’ютерним технологіям. Наприклад, запит «Локальні обчислювальні мережі» вивів мене на сайт українського музею (http://ukrainiancomputing.org/about_u.html).

Автори сайту пишуть: «Музей зацiкавленій в будь-якiй iнформацiї стосовно iсторiї комп’ютерної науки i технiки в Українi та за її межами. Надсилайте вашi листи на icfcst@i.ua».

Можна попросити їх поставити посилання на ваш сайт, як на корисний освітній ресурс або написати туди статтю в обмін на посилання. Спробуйте, а раптом вийде?

Висновок

Тож не в посиланнях справа. Важливо знайти тих людей, яким буде цікавий ваш сайт і достукатися до них. Якщо ви хочете купувати посилання, краще шукайте тематичні ресурси, схожі на ваш і купуйте вручну там.

Тільки спочатку скористайтеся сервісами статистики Adwords та Wordstat, щоб побачити найбільш використовувані ключові слова з вашої тематики, які можна вставляти у текст посилання.

P.S.

Дрібні зауваження:

1. У розділі «Про сайт» червоний напис великими червоними буквами важко читається.

2. Там же: ви написали про формування знань про комп’ютерно-інтегіровані системи у студентів, але я б ще додав — що вони з цими знаннями зможуть зробити (перелік професій і видів робіт).

Просто психологія сучасної людини (навіть розумної та освіченої) так влаштована, що йому потрібно давати не факти, а висновки. Порівняйте заклики:

  • «З цими знаннями ти зможе стати системним інженером»
  • «З цими знаннями ти зможеш влаштуватися на роботу в Сisco, копатися у всяких цікавих системах і отримувати за це багато грошей».

3. У підвалі дрібна помарка: «матерілів».

4. «Карта сайту» — «Мапа сайту».

5. Можна прибрати пару іфреймів. Наприклад, погоду і лічильники.

6. Блоки контекстної реклами в статтях (та й у тлі головної сторінки) краще зняти, вони трохи дратують.

Теги: SEO, внутренняя оптимизация, внешняя оптимизация