+380 44 538-01-61



Отправьте заявку
Получите предложение

Форма заявки

Оставьте заявку. Наш специалист изучит вашу задачу и перезвонит, чтобы уточнить детали.


Отправьте заявку
Получите предложение

Можно ли попасть в бан за резкое увеличение ссылочной массы?

Правда ли, что если у сайта резко увеличится количество ссылаемых на него других сайтов, то он может попасть в бан? Если да, то сколько ссылок вы рекомендуете покупать в день\месяц, чтобы не попасть в бан? Спасибо.

Marianna

Дмитрий Костюк



6 апреля 2012

Доброго дня, Маріанно.

Випадок перший:

Сайт абсолютно новий, тобто його нещодавно створили, щойно зареєстрували доменне ім’я. Сайт тільки-но почав індексуватися пошуковими системами. В такому випадку, важливо не поспішати відразу купувати велику кількість посилань, а робити це поступово. На перших порах просування краще приділити увагу внутрішній оптимізації.

В залежності від тематики, в перший місяць варто придбати від 100 до 300 посилань, в другий — від 400 до 600. Далі потрібно дивитися за результатами — можливо, для більшості слів вистачить і цих. Є одна річ, яку краще не робити взагалі. Як показує моя практика, сайт не варто автоматично реєструвати в різних каталогах. У більшості випадків це призводить до бану.

Випадок другий:

Сайт вже має певний траст у очах пошукових систем, на нього раніше велося розміщення посилань з інших сайтів. В такому випадку, будь-яка адекватна кількість посилань навряд чи призведе до потрапляння сайту в бан пошукових систем. Тут, головне, приділити належну увагу анкорам, з якими на вас посилаються, і сайтам-донорам, з яких ви купуєте посилання.

Серед донорів, котрі будуть посилатися на ваш ресурс, не повинно бути порно-ресурсів, дорвеїв та іншого подібного «шлаку». Також дуже важливо перевірити сайти-донори на предмет їх загальної адекватності для пошукових систем. Тобто, чи знаходиться сторінка, на якій буде розміщене ваше посилання, в індексі пошукових систем, чи на ній немає посилань на ресурси порнохарактеру і т. д.

І останнє зауваження. Не забувайте перевіряти вже існуючі посилання на ваш ресурс на предмет зміни їх параметрів: збільшення ціни, випадання з індексу пошукових систем тощо.

Маріанно, якщо у вас є конкретний випадок і питання щодо нього, можете нам написати — ми детально проаналізуємо його і дамо вам вичерпну відповідь.

Теги: SEO, внешняя оптимизация