⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Зростання трафіку для інтернет-магазину аксесуарів до мобільної техніки з 14 тис. до 31 тис. відвідувань

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
4,00 4 оцінки
0 коментарів
Зростання трафіку для інтернет-магазину аксесуарів до мобільної техніки з 14 тис. до 31 тис. відвідувань

Клієнт

Інтернет-магазин аксесуарів до мобільної техніки

Наша задача

Виведення в топ 10 пошукової видачі Гугла цільових сторінок пріоритетних напрямів та зростання органічного трафіку.

Вихідні дані, особливості проєкту

Регіон: Україна, Київ

Пріоритетна пошукова система: Гугл

Початок робіт: 2018 рік

Нюанси на старті робіт:

Під час старту робіт, нова версія сайту клієнта перебувала на етапі розробки. Наші фахівці підготували та налаштували карту редиректів зі старих урлів сайту на нові з урахуванням зміни формування нових ЛЗУ після правок на новому дизайні. Через це сталася невелика затримка у досягненні поставленої мети.

Аналіз ніші та конкурентів

Роботи над проєктом ми розпочали з аналізу конкурентів у пошуковій видачі Гугла.

У списку конкурентів опинилися:

  • спеціалізовані інтернет-магазини мобільних аксесуарів;
  • сайти-офіційні партнери торгових марок (наприклад, galaxystore.com.ua);
  • маркетплейс (наприклад, prom.ua);
  • великі багатопрофільні інтернет-магазини (наприклад, moyo.ua, allo.ua).

Конкурувати довелося із різними типами сайтів.

Аналіз сайтів-конкурентів наші оптимізатори проводили з використанням даних SimilarWeb, Ahrefs, SemRush, SerpStat за такими параметрами:

  • видимість сайтів та визначення причин, чому сайт клієнта має нижчий показник видимості порівняно з конкурентами у видачі;
  • місячний трафік сайтів конкурентів та пошук можливостей його збільшення для сайту клієнта;
  • маса посилань, її кількісні та якісні показники;
  • структура та юзабіліті сайтів-конкурентів.

Порівняння конкурентів за даними Serpstat:

Домен Видимість Трафік Кількість ключових фраз
Сайт клієнта 1.33 49 112 1 017 049
Конкурент 1 12.89 207 955 1 939 530
Конкурент 2 10.74 304 925 1 624 768
Конкурент 3 0,72 84 968 934 595
Конкурент 4 0.13 45 154 322 215
galaxystore.com.ua 4.17 145 913 750 077
moyo.ua 601.66 4 553 243 15 541 174
allo.ua 1 686.40 29 693 514 21 675 342

Порівняння конкурентів за даними Ahrefs:

Домен Ahrefs DR Кількість доменів, що посилаються
Сайт клієнта 22 477
Конкурент 1 44 633
Конкурент 2 32 722
Конкурент 3 29 624
Конкурент 4 19 162
galaxystore.com.ua 23 288
moyo.ua 74 4710
allo.ua 73 4720

За результатами проведеного аналізу ми підбили підсумки, визначивши для себе фронт робіт:

  • Розширення структури сайту, опрацювання сторінок фільтрації та створення під інформаційні запити окремих посадкових сторінок, аби зайняти вищі позиції у видачі та, відповідно, залучити більше пошукового трафіку;
  • Для залучення додаткового трафіку регулярно опрацьовувати групи низькочастотних запитів, створюючи для них окремі оптимізовані сторінки — охоплення великої кількості низькочастотних запитів у сукупності обіцяло дати хороший приріст трафіку;
  • Продовжувати темпи приросту маси посилань, приділивши особливу увагу трастовим майданчикам.

Семантичне ядро

Особливістю ніші є часте оновлення модельного ряду товарів, відповідно, необхідне швидке реагування на зміни.

Для роботи на постійній основі ми виділили пріоритетні групи загальних запитів чохлів за брендами мобільних телефонів: чохли для Huawei, чохли Meizu, чохли Samsung, чохли Xiaomi.

До роботи також взяли групи запитів чохлів за моделями мобільних телефонів, наприклад, «Чохли для Xiaomi Redmi Note 7». Приблизно раз на два місяці наші фахівці оновлювали список актуальних моделей: менш актуальні замінювали на нові — актуальні. При цьому роботи з групами запитів аксесуарів моделей, що поступово застарівають, наші фахівці не призупиняли — як правило, такі групи ще протягом 1–2 років приводять відвідувачів на сайт.

В результаті такої особливості, ми постійно розширювали семантичне ядро ​​на сайті, збільшуючи кількість груп у роботі.

При старті робіт наші оптимізатори зібрали для роботи 371 ключове слово в 48 семантичних групах, а сьогодні в активному просуванні перебуває 2491 ключове слово в 135 семантичних групах.

Усунення технічних помилок

В перший місяць робіт над проєктом ми виконали детальний технічний аудит сайту, виявили програмні помилки, пов’язані переважно з наявністю дублів сторінок, та усунули їх. Надалі на постійній основі відстежували появу помилок на сайті з допомогою сервісу Google Search Console та вносили програмні правки за потреби.

Також для відстеження помилок на сайті ми використовували внутрішні сервіси:

  • Відстежували появу сторінок з кодом відповіді, відмінним від 200 ОК (404, 500);
  • Проводили щоденну перевірку наявності оптимізованих мета-тегів, текстів на сторінках сайту;
  • Щоденно відстежували доступність сайту;
  • Щодня перевіряли наявність в індексі цільових посадкових сторінок та доступність сторінок для індексації.

Особливу увагу наші фахівці приділили оптимізації мета-тегів сторінок та покращенню привабливості сніпетів у пошуковій видачі. Роботи з їхнього покращення ми проводили на постійній основі. Крім того, експериментували з використанням графічних символів Emoji, застосуванням мікроформатів Product, FAQPage, BreadcrumbList, LocalBusiness для різних типів сторінок на сайті. Тестували різні варіанти та відстеження сторінок CTR при кожній зміні.

Опрацювання сторінок на основі Інструкції для асесорів Гугла

На основі Інструкції для асесорів Гугла ми підготували рекомендації з покращення якості контенту для кожного типу сторінки на сайті: головної, службових сторінок, сторінок категорій та товарів.

Роботи, проведені нашими фахівцями:

  • Головну сторінку сайту ми зробили максимально корисною для користувачів: додали на неї блоки з важливою інформацією (акції та знижки, що діють, популярні товари та новинки, останні новини компанії та відгуки), елементи, що дозволяють прийняти рішення про купівлю (перелік основних переваг у вигляді інфографіки);
  • На сторінках категорій товарів ми вивели короткий перелік характеристик кожного товару, блоки з відгуками, запитаннями/відповідями та списком тематичних статей;
  • Ми наповнили сторінки товарів унікальними короткими описами, якісними фотографіями, що відображають кожну деталь товару;
  • Наші фахівці створили на сайті службові сторінки на допомогу користувачам: «Про нас» з інформацією про компанію, реквізити, фото співробітників та робочий процес; «Допомога», що допомагає отримати відповіді на найпоширеніші питання клієнтів; «Відгуки», на якій можна розмістити відгуки про роботу компанії від користувачів; «Повернення» з детальною інформацією щодо умов повернення товару.

Зовнішня оптимізація

На старті робіт ми провели аналіз маси посилань й підбили такі підсумки:

  • На проєкті мала місце неякісна маса посилань: погані сайти-донори з великою кількістю вихідних посилань, низькими показниками якості власної маси посилань DR;
  • Анкор-лист не був заспамленним і майже вся маса посилань складалася з безанкорних посилань;
  • Посилання з агрегаторів (Sape, TrustLink тощо) були відсутні;
  • Приріст маси посилань був слабким — близько 15 посилань на місяць;
  • Заходи, вжиті вручну, відсутні (за даними Google Search Console).

За результатами першого перегляду, 44 домени ми відправили на відхилення за допомогою сервісу Disavow. Надалі ми постійно відстежували появу неякісних майданчиків у списку донорів і одразу ж відхиляли їх у разі появи.

Крім того, наші оптимізатори ведуть роботи з нарощування маси посилань: розміщують посилання в тематичних гілках форумів, трастових каталогах, закуповують посилання на тематичних та новинних ресурсах.

Усі майданчики ми ретельно перевіряємо за низкою показників якості, і публікуємо лише на ресурсах, що набрали високий бал (розраховуємо за формулою, розробленою фахівцями нашої компанії).

За підсумками, кількість донорів було збільшено до 476 ресурсів.

Динаміка зростання кількості донорів за останній рік:

Що ще зроблено

Наші фахівці оптимізували та відкрили для індексації сторінки фільтрів за параметрами товарів: матеріалом, кольором та іншим.
Ми готуємо теми статей, а наші копірайтери пишуть інформаційні матеріали у форматі оглядів новинок.
Наші програмісти створили застосунок сайту для ОС Android, опублікувавши її у Play Market, і Amazon, отримавши додатково відкриті для індексації посилання з трастових ресурсів.
Також ми налаштували Push-розсилку через SendPulse, налаштували моніторинг відгуків про компанію — SERM, — для покращення репутації компанії.

Плани на майбутнє:

  • Наші спеціалісти продовжують працювати над покращенням швидкості завантаження сайту;
  • Ми відстежуємо вихід нових моделей смартфонів та актуалізуємо семантичне ядро;
  • Продовжуємо вести роботи, орієнтовані на поліпшення поведінкових чинників;
  • Збільшуємо масу посилань на проєкті.

Підсумки

За 2 роки робіт безкоштовний пошуковий трафік вдалося збільшити на 18000 сеансів — з 14000 до 32000 сеансів на місяць:

Порівняння показників безкоштовного пошукового трафіку за липень 2018 та 2020 року:

Динаміка зростання відсотку виведення запитів за 2020 рік у топ 10 та топ 3 пошукової видачі наведена на скрині:

За даними сервісу serpstat.com, видимість проєкту загалом у пошуковій видачі Гугла за останній рік зросла від показника 0,73 до 1,78:

Загальний графік зростання кількості ключових фраз, за якими домен ранжується у топ 100 Гугла, за останній рік::

Висновок

У роботі над проєктом наші фахівці наголосили на оптимізації кожного типу сторінок індивідуально. Розширення структури сайту, створення нових посадкових сторінок сприяло щомісячному приросту безкоштовного пошукового трафіку.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!