⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Збільшення місячного трафіку вдвічі для сайту клініки лазерної медицини

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 3 оцінки
0 коментарів , ,
Збільшення місячного трафіку вдвічі для сайту клініки лазерної медицини

Перший кейс за цим проєктом ми опублікували у вересні 2017 року. Кейс: від 0 до 13000 відвідувачів на місяць для сайту клініки лазерної медицини.

Через рік опублікували оновлені дані за результатами просування. Кейс: від 0 до 25000 відвідувачів на місяць для сайту клініки лазерної медицини.

У цьому кейсі ми опишемо результат просування за рік.

Клієнт

Київська клініка лазерної медицини та хірургії, що надає широкий спектр медичних і косметологічних послуг.

Наша задача

Зростання позицій та пошукового цільового трафіку за пріоритетними напрямами: лазерна епіляція, лікування варикозу, лікування геморою, урологія, гінекологія, флебологія.

Основна мета — вийти до топ 3 по запитах пріоритетних категорій.

Вихідні дані, особливості проєкту

  • Регіон: Україна, Київ
  • Пріоритетна пошукова система: Гугл
  • Платформа сайту: Bitrix
  • Початок робіт: серпень 2016

Список робіт за проєктом у 2020 році

Робота з семантикою та контентом

Наші оптимізатори регулярно переглядали та розширювали семантичне ядро, створивши максимально розгорнуту структуру категорій та підкатегорій для послуг клініки з метою охоплення всіх пошукових запитів.

Приклад опрацювання послуги «Лазерна епіляція»

Ми створили посадкові сторінки під всі зони епіляції:

  • Лазерна епіляція рук:
  • Лазерна епіляція ніг:
  • Лазерна епіляція для чоловіків:

Під групи інформаційних запитів ми публікували статті у блозі:

  • Лазерна епіляція: відгуки та думки лікарів:
  • Лазерна епіляція: за та проти:
  • Лазерна епіляція при вагітності:

Опис на сторінках послуг й у статтях блогу були написані лікарем, що спеціалізується на цій послузі. В результаті, тексти відповідали вимогам експертності та авторитетності, оскільки не лише подавалися в енциклопедичному вигляді, але й надавали вичерпну відповідь на всі запитання користувачів щодо теми.

Приклад структури опису на посадковій сторінці «Лазерна епіляція»:

  • Що таке лазерна епіляція;
  • Показання до проведення;
  • Протипоказання, можливі побічні ефекти;
  • Необхідна кількість процедур;
  • Інтервали між процедурами;
  • Підготовка;
  • Рекомендації з догляду за шкірою у післяпроцедурний період;
  • Обмеження після процедури;
  • Види лазерів для епіляції;
  • Як проводиться сеанс епіляції;
  • Міфи про лазерну епіляцію.

Текстовий опис ми супроводжували візуальним контентом: зображеннями, відео, інфографікою.

Доопрацювання сайту відповідно до інструкції для асесорів Гугла

 

Сайт клініки відноситься до категорії YMYL (Your Money or Your Life), тож повинен мати високі показники E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness).

Ми детально вивчили інструкцію для асесорів Гугла, а також досвід топових клінік, в тому числі західних, й застосували його для сайту, над просуванням якого працюємо.

Приблизний список поліпшень, реалізованих нами на сайті

Сторінки розділу «Послуги»:

  1. Ми опублікували сертифікати клініки;
  2. додали блок з відео про послугу, а також фото «До» та «Після»;
  3. вказали автора тексту та список використаної літератури з мітками по тексту;
  4. реалізували публікацію блоку інформаційних статей;
  5. додали блок «Питання — відповідь» й FAQ.

Сторінка «Про клініку»:

Ми створили інформативну сторінку «Про клініку» в розділі «Про нас» з інформацією:

  • Устаткування, що використовується в клініці, з сертифікатами;
  • матеріали, що використовуються, з відповідними сертифікатами якості;
  • фото клініки (зовні та всередині);
  • дані про керівництво клініки;
  • посилання на згадки на зовнішніх майданчиках і сайтах.

Сторінки лікарів

Ми наповнили сторінки лікарів інформативним контентом:

  • Інформацією про освіту та стаж роботи;
  • додатковою освітою;
  • посиланнями на профілі в соцмережах (Facebook) та профільні медичні портали (doc.ua, likarni.com тощо);
  • опублікували відеоінтерв’ю з лікарем;
  • описали досвід роботи;
  • вказали актуальні посади та професійні навички;
  • опублікували отримані сертифікати;
  • розмістили фотороботи «До» та «Після» процедури;
  • зібрали відгуки пацієнтів.

Нарощування маси посилань

Від моменту старту робіт з просування, нам вдалося отримати посилання з 800+ доменів.

Останнім часом наші фахівці займаються питаннями отримання посилань з топових тематичних ресурсів, тож ми змістили акцент з кількості на якість донорів.

Приклади майданчиків, на яких ми публікували статті:

  • liza.ua;
  • womo.ua;
  • beauty.ua;
  • interfax.com.ua;
  • gazeta.ua;
  • clutch.net.ua;
  • depo.ua;
  • med.obozrevatel.com;
  • health.fakty.ua;
  • vesti.ua;
  • ubr.ua та інші.

Складнощі у роботі над проєктом

  1. Максимально конкурентна тематика проєкту, у якій дуже складно боротися за топ 10.

Видача за більшістю пріоритетних запитів дуже різна й складається з таких типів сайтів:

  • Топові клініки;
  • інформаційні сайти;
  • агрегатори медичних послуг.

Після чергового апдейту пошукових алгоритмів відсоткове співвідношення щодо кожного типу сайтів у видачі змінюється. У такій ситуації дуже складно утримувати позиції у топ 10.

  1. «Морально застарілий» сайт. Вимоги до сайту постійно підвищують. У результаті зростає й кількість пропозицій щодо можливих поліпшень з нашого боку. Через постійні доробки, сайт виглядає досить складним та нагромадженим. Тому найближчим часом ми плануємо проведення редизайну, у якому врахуємо всі вимоги до внутрішньої оптимізації та юзабіліті.

Результати December Core Update 2020

Після апдейту у грудні, частина інформаційних запитів, що ранжувалися на сторінки блогу, просіли. Ймовірно, це пов’язане з тим, що статті у блозі не були достатньо прокачані масою посилань.

Комерційні запити за пріоритетними групами зберегли свої позиції.

Оновлені результати

Графік зростання безкоштовного пошукового трафіку за весь час роботи над проєктом: від 0 до 202 тис. користувачів.

Порівняння безкоштовного пошукового трафіку за листопад 2020 року з аналогічним періодом минулого року. Результат просування: + 104,26% (202 663 та 99220 користувачів).

Досягнення цілей по позиціях

За більшістю пріоритетних груп та ключових слів нам вдалося увійти до топ 3.

Лікування варикозу:

Лікування геморою:

Консультація проктолога:

Консультація флеболога:

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко

Оптимізатор: Андрій Легкобит

Лінкбілдер: Євген Федченко

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!