⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Яка вартість SEO?

Автор:
Менеджер з розвитку проектів
Поки оцінок немає
0 коментарів
Яка вартість SEO?

Приклад сайту відеопродакшену

SEO – одна послуга, спільні методи і така різниця у вартості. Від чого залежить бюджет просування сайту в ТОП Google? Чому одні й ті самі роботи так сильно відрізняються у вартості?

Дуже часто нас просять відповісти скільки буде коштувати SEO для того чи іншого сайту: “хоча б приблизно скажіть”. Нам доводиться по єврейські відповідати питанням на питання: “Які цілі ви ставите? Як швидко хочете їх досягнути?”. Отримавши відповіді, ми робимо ще 3 кроки:

  1. Проводимо аналіз пошукової видачі по цільовим запитам компанії.
  2. Оцінюємо рівень конкурентів, яких потрібно посунути з ТОПу Google.
  3. Формуємо список задач, які дозволять догнати та перегнати конкурентів.

Для прикладу розгляньмо один з таких кейсів.

Стисло про компанію замовника

Компанія з відеопродакшну.

Регіон просування – Україна

На момент звернення мали лише односторінковий сайт, повноцінний корпоративний був на етапі програмування.

Питання, на які нас попросили відповісти:

  1. Ми створюємо зараз новий корпоративний сайт. Краще зробити сайт на якійсь платформі (WordPress, Joomla і т.п.) чи на самописній CMS?
  2. Обрати домен з .com чи різниці не має?
  3. Скільки коштуватиме SEO просування в Україні?

Яку краще CMS обрати?

Відповідь залежить від багатьох факторів. Більшість платформ та самописних CMS зараз придатні для SEO. Доцільніше орієнтуватись яка CMS найбільше відповідає вашим бізнес-процесам, адже сучасний сайт – це онлайн платформа вашого бізнесу.

Обрати домен з .com чи різниці не має?

Якщо компанія планує просувати свій сайт за межами України, то краще обирати нейтральну доменну зону, наприклад, com. Якщо ж ви зосереджуєтесь на SEO лише в межах України, то краще обрати ua.

Скільки коштуватиме SEO просування в Україні?

Для експрес аудиту ми взяли результати пошуку за популярним запитом. Склали список сайтів, що займають найвищі позиції в Google – файл. Проаналізували основні їх показники:

  • рейтинг домену;
  • рівень зовнішніх посилань;
  • обʼєм трафіку.

Таблицю з отриманими даними можна переглянути тут. Ця інформація дозволила визначити:

  • яку кількість зовнішніх посилань потрібно придбати нашому замовнику;
  • яку структуру повинен мати сайт, щоб конкурувати з цільовими сторінками конкурентів.

Далі ми прорахували кількість годин для внутрішньої оптимізації потрібної структури сайту. Визначили вартість необхідної маси зовнішніх посилань. Надали замовнику 3 варіанти бюджету, які відрізняються обʼємом задач та кількістю посилань, щоб будуть придбані на місяць. Замовник обрав варіант з оптимальним для себе співвідношенням щомісячних витрат на онлайн маркетинг та термінів виходу в ТОП Google.

Ось так виглядає принцип ціноутворення SEO оптимізації сайту в Aweb. Ще більше інформації про вартість просування сайту ви знайдете в нашому блозі.

Щоб дізнатись який бюджет потрібен, щоб ваш сайт зайняв ТОП1 результатів пошуку Google – замовляйте консультацію у наших менеджерів телефоном 044 538 0161 або заповнюйте форму на нашому сайті aweb.ua.

Будемо раді відповісти на ваші запитання!

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!