Приклад сайту відеопродакшену
SEO – одна послуга, спільні методи і така різниця у вартості. Від чого залежить бюджет просування сайту в ТОП Google? Чому одні й ті самі роботи так сильно відрізняються у вартості?
Дуже часто нас просять відповісти скільки буде коштувати SEO для того чи іншого сайту: “хоча б приблизно скажіть”. Нам доводиться по єврейські відповідати питанням на питання: “Які цілі ви ставите? Як швидко хочете їх досягнути?”. Отримавши відповіді, ми робимо ще 3 кроки:
- Проводимо аналіз пошукової видачі по цільовим запитам компанії.
- Оцінюємо рівень конкурентів, яких потрібно посунути з ТОПу Google.
- Формуємо список задач, які дозволять догнати та перегнати конкурентів.
Для прикладу розгляньмо один з таких кейсів.
Стисло про компанію замовника
Компанія з відеопродакшну.
Регіон просування – Україна
На момент звернення мали лише односторінковий сайт, повноцінний корпоративний був на етапі програмування.
Питання, на які нас попросили відповісти:
- Ми створюємо зараз новий корпоративний сайт. Краще зробити сайт на якійсь платформі (WordPress, Joomla і т.п.) чи на самописній CMS?
- Обрати домен з .com чи різниці не має?
- Скільки коштуватиме SEO просування в Україні?
Яку краще CMS обрати?
Відповідь залежить від багатьох факторів. Більшість платформ та самописних CMS зараз придатні для SEO. Доцільніше орієнтуватись яка CMS найбільше відповідає вашим бізнес-процесам, адже сучасний сайт – це онлайн платформа вашого бізнесу.
Обрати домен з .com чи різниці не має?
Якщо компанія планує просувати свій сайт за межами України, то краще обирати нейтральну доменну зону, наприклад, com. Якщо ж ви зосереджуєтесь на SEO лише в межах України, то краще обрати ua.
Скільки коштуватиме SEO просування в Україні?
Для експрес аудиту ми взяли результати пошуку за популярним запитом. Склали список сайтів, що займають найвищі позиції в Google – файл. Проаналізували основні їх показники:
- рейтинг домену;
- рівень зовнішніх посилань;
- обʼєм трафіку.
Таблицю з отриманими даними можна переглянути тут. Ця інформація дозволила визначити:
- яку кількість зовнішніх посилань потрібно придбати нашому замовнику;
- яку структуру повинен мати сайт, щоб конкурувати з цільовими сторінками конкурентів.
Далі ми прорахували кількість годин для внутрішньої оптимізації потрібної структури сайту. Визначили вартість необхідної маси зовнішніх посилань. Надали замовнику 3 варіанти бюджету, які відрізняються обʼємом задач та кількістю посилань, щоб будуть придбані на місяць. Замовник обрав варіант з оптимальним для себе співвідношенням щомісячних витрат на онлайн маркетинг та термінів виходу в ТОП Google.
Ось так виглядає принцип ціноутворення SEO оптимізації сайту в Aweb. Ще більше інформації про вартість просування сайту ви знайдете в нашому блозі.
Щоб дізнатись який бюджет потрібен, щоб ваш сайт зайняв ТОП1 результатів пошуку Google – замовляйте консультацію у наших менеджерів телефоном 044 538 0161 або заповнюйте форму на нашому сайті aweb.ua.
Будемо раді відповісти на ваші запитання!