19 травня, в суботу, вдруге відбудеться Lviv eCommerce Forum — конференція для власників інтернет-магазинів та зацікавлених в електронній торгівлі. Цього разу подія збере близько 300 учасників з усієї України.
Головне гасло цьогорічної конференції — «Перевірені знання і досвід — для розвитку вашого бізнесу!»
Будуть вісвітлені питання: створення інтернет-магазину на різних платформах (Magento, PrestaShop, інші) та його просування, вибір постачальника та рекламних каналів, як привести клієнтів при невеликому стартовому капіталі, а також обговорення сплати єлектронними грошами, бо це питання з кожним роком набуває все більшої актуальності.
Читайте наші враження з минулорічної конференції: Lviv Ecommerce Forum 2011: репортаж и фотообзор
Декілька цікавих фактів:
- Оборот електронних грошей в 2011р в Україні склав 2.5 млрд. грн.
- В Україні близько 20 млн. інтернет-користувачів.
- За 2011 рік темпи приросту інтернет-аудиторії: 34% в рік.
- Онлайн-покупки в Україні здійснює 66% інтернет-користувачів.
- Оборот електронної комерції в Україні — близько 5 млрд. грн.
- На ринку діє близько 5000 інтернет-магазинів.
Для кого конференція:
- Підприємці, що хочуть продавати он-лайн
- Бажаючі перевести свої фінансові потоки в електронні гроші
- Стартапщики з ідеями або власники продуктів та сервісів для електронної торгівлі
- Інтернет-маркетологи
- Власники інтернет-магазинів
Зареєструватись на конференцію!
Увага! Спеціальна знижка для читачів Авеб. Отримайте знижку у 75 грн з промокодом AWB555. Вартість квитків та програму дивіться нижче.
Питання для висвітлення:
- Як зарабляти $3 000 в своєму інтернет-магазині, сидячи вдома.
- Просування інтернет-магазину.
- Розвиток нового напрямку діяльності для рітейлу.
- Потенціал електронної торгівлі в Україні.
- Що можна і що не варто аутсорсити у себе в інтернет-магазині.
- Історії успіху вузьконішевих, монобрендових, сімейних і локальних інтернет-магазинів.
- Як правильно організувати доставку?
- Швидке і просте створення інтернет-магазину.
Доповідачі конференції:
- Вікторія Бондар: інтернет-маркетолог KPMedia (bigmir.net, korespondent.net, ..)
- Дмитро Лаппо: співвласник інтернет-магазину ділової літератури kniga.biz.ua — лідера українського книжкового ринку.
- Ярослав Максимович: в минулому власник auction.ua. Зараз власник та інвестор близько 10 інтернет-проектів.
- Усього близько 40 перевірених практиків електронної торгівлі в Україні, котрі будуть ділитись своїм досвідом з учасниками конференції.
- Авеб:
Від нашої компанії на конференції будуть доповідати керівник SEO-відділу Дмитро Костюк та веб-аналітик, спеціаліст з контекстної реклами Олег Гаврилюк. Дмитро готує дуже цікаву та корисну доповідь: він збирається людяним язиком розповіcти, як підприємцю просувати свій магазин. Також він залюбки відповість на усі питання. А Олег, у свою чергу, дасть поради по веб-аналітиці, які типові завдання вона виконує та які надає рішення для збільшення продажів.
Програма
Подивитися перелік та розклад усіх доповідей
Потік Інтернет-магазини:
- Секція «Вибір ніші»
- Секція «Інтернет-маркетинг пасивний» — робота з клієнтами
- Секція «Інтернет-маркетинг активний»
- Секція «Організаційні моменти»
Потік для підприємців:
- Вибір ніші для інтернет-магазину
- Вибір як торгувати — магазин, аукціон, соц. мережа
- Платформа для інтернет-магазину
- Як привести клієнтів — малобюджетний спосіб маркетингу
- Платний маркетинг — співпраця з агенствами
- Історія успіху малого інтернет-магазину
- Вибір постачальника і взаємовідносини
- Робота з клієнтами
- Доставка
Секція «Електронні гроші»:
- Ввід і вивід
- Агрегатори
- Як підключити прийом грошей на сайті
Секція «Розробка інтернет-магазинів»:
- Magento — переваги платформи
- Як зробити щоб SEO було хорошим
- переваги PrestaShop
Секція «Стартапи для електронної торгівлі»:
- Історії успіху
- Презентації стартапів
Вартість квитка:
- Перші 50 — 300 грн
- До 15 травня — 500 грн
- Після 15 травня — 800 грн
Нагадуємо про знижку: 75 грн з промокодом AWB555.
Для власників клубних карток Lviv Startup Club та засновників стартапів — безкоштовно.
Зареєструватись на конференцію!
Відгуки учасників попередньої конференції:
Вікторія Бондар, KP Media:
Мені все дуже сподобалось. Особливо те, що було організовано велику кількість потоків і запрошено багато доповідачів. Кожен міг вибирати щось собі до смаку і не сидіти на доповіді тому, що «немає куди більше піти». І взагалі, я в захваті від Львова, від місця проведення конференції та можу сказати, що тут, було більше доповідачів, ніж на «Інтернет-маркетингу» в Києві напередодні, хоча Lviv Ecommerce Forum мав досить вузьку спрямованність.
Правда, є і зауваження. Були компанії, представники яких приїхали на конференцію лише з метою «продати» свій продукт. На мою думку, це не правильно, оскільки такі заходи не є місцем для продажів, але для обміну ідеями і власним досвідом. Головне, на мою думку, що мають виносити учасники — це натхнення продовжувати далі свою справу з новими знаннями.
Мурад Рогожніков:
Зацікавлена аудиторія, нові обличчя, цікаві ідеї. Саме так пройшла львівська конференція. Ніякої провінціальщини, організація на високому рівні.
З мінусів: іноді складно було знайти приміщення, тому що там багато інших. Так, і, чотири потоки — це занадто. Можна без шкоди зручності скоротити до 2-3 потоків, що дасть можливість краще відбирати доповідачів і менше приводів для метушні з однієї аудиторії в іншу.
Загалом молодці, на наступний рік приїду обов’язково.
П.С. Конференція з електронної торгівлі проводить лише раз на рік.