+380 44 538-01-61



Отправьте заявку
Получите предложение

Форма заявки

Оставьте заявку. Наш специалист изучит вашу задачу и перезвонит, чтобы уточнить детали.


Отправьте заявку
Получите предложение

Резкое падение позиций на вплоть до 60-120 пунктов. Как бороться с фильтром Панда?

Здравствуйте, вопрос следующего характера: есть сайт www.vladislav-comp.com.ua и буквально с 24 по 25 апреля жестоко упали позиции с топ 3 на 10 позицию, а по многим СЧ вообще на 60-120, что делать? Как бороться с новым фильтром Панды 3.4? Помогите, пожалуйста.

Владислав

Дмитрий Костюк



15 мая 2012

Доброго дня, Владиславе.

24 квітня в офіційному блозі гугла для вебмайстрів Мет Катс анонсував новий алгоритм, присвячений боротьбі з пошуковим спамом. Згодом його назвали Пінгвін (Penguin). Після цього в усіх виникло питання — як бути далі? Чому сайти, які раніше гарно ранжувалися за високочастотними запитами в ТОП10-ТОП5 і вище, тепер опустилися на 5-10 позицій, а то і взагалі перестали ранжуватися за цими запитами.

Аналізуючи ваш сайт, я можу зробити висновок, що «Пінгвін» не обминув і ваш ресурс. В англомовному блозі є дуже гарна стаття — «Аналіз Пінгвіна». Вона допоможе нам дати відповідь на питання, що зробив даний алгоритм з сайтами і як можна мінімізувати його наслідки. Рекомендую її прочитати для більш детального розуміння, що саме трапилося та що робити, щоб пом’якшити наслідки нового алгоритму гугла.

Перейдемо до конкретних рекомендацій, які допоможуть вам мінімізувати вплив нового алгоритму гугла, присвяченого боротьбі з вебспамом.


Це скріншот з «Соломоно». За допомогою даного сервісу ми можемо отримати детальну інформацію щодо посилань, донорів та анкорів для сайту. Як ми бачимо, у вас 121 донор, 2 937 зовнішніх посилань, анкор-список складається всього з 26 анкорів. Тобто, під час просування і розміщення посилань ви орієнтувалися, в основному, на точні входження ключових слів. Наприклад, у вас:

  • «ремонт компьютеров» — використовується на 56 доменах;
  • «ремонт компьютеров киев» — використовується на 15 доменах.

Тобто, у вас більше 90% точних входжень. Якщо ми повернемося до англомовної статті про аналіз нового алгоритму, то побачимо, що більше 35% сайтів, які мали такі ж показники як у вас, отримали пенальті від гугла.

Мені здається, що після введення «Пінгвіну», в гуглі перестали діяти точні входження — тепер анкор-список має бути максимально широким. При просуванні ВЧ-запиту його потрібно максимально розбавляти суміжними словами — наприклад, урлом з www і без, назвою компанії, тобто створювати максимально широке семантичне ядро, яке включатиме в себе всі можливі комбінації ВЧ-запиту з різними словами. Але поки що це лише припущення, не перевірене практикою.

Що ж робити?

  • 1. Максимально розширте семантичне ядро запитів. Почніть розміщувати посилання з анкорами, де для розбавлення основного ВЧ-запиту використовуйте слова за типом адреси сайту, назви компанії і т д.
  • 2. Перепишіть текст на головній сторінці, оскільки зараз у вас великий переспам ключовим словом «ремонт компьютеров» (зустрічається 39 разів на сторінці).
  • 3. Якщо є можливість, зніміть наскрізні посилання з сайтів, де розміщені посилання із запитом «ремонт компьютеров».

Теги: SEO, внешняя оптимизация